11.09.2014

A.Johnson, A.Udinov, A.Hendrix, A.Argent, C.Stevens, C.Niehaus, F.Smoak, H.Marin, Helena, K.Pierce, K.Yukimura, L.Martin, M.Stuart, R.Duncan, S.Manning.

Cześć !
Po tygodniu przerwy przyszedł czas na kolejną notkę ! Zanim jednak przejdę do iconek, chciałam poruszyć dwie ważne, a może trzy ważne kwestie. Pierwszą i najważniejszą jest to, że coś zepsułam, dlatego wszystkie wcześniejsze iconki po prostu zniknęły ;/ Nie wiem co się stało, ale będę starała się aby to się więcej nie powtórzyło. Drugą ważną sprawą jest to, że Monika postanowiła mi pomagać w realizowaniu waszych zamówień. Bądźcie mili ! hehe ;D No i ostatnia sprawa, równie ważna, jeśli coś bierzesz to byłoby miło gdybyś napisał/napisała. Zajmuje to parę sekund, a osobę, która robiła iconki jest zadowolona, że jej praca nie idzie na marne.
Nie przeciągając już dłużej. W dzisiejszej notce zobaczycie: Aaron Johnson, Alexandra Udinov, Alison Hendrix, Allison Argent, Carter Stevens, Cosima Niehaus, Felicity Smoak, Hanna Marin, Helena, Katherine Pierce, Kira Yukimura, Lydia Martin, Mary Stuart, Rachel Duncan, Sarah Manning.
Serdecznie zapraszam do pobierania, zamawiania i oczywiście komentowania ! ;)


Iconki od mnie (Catnip.)


 A.Johnson




















A.Hendrix






















C.Stevens






















C.Niehaus























F.Smoak

























K.Pierce
























K.Yukimura
















 L.Martin





















 M.Stuart





















S.Manning




























 Iconki od Moniki.
Więcej jej prac możecie zobaczyć TUTAJ.

A.Udinov
















H.Marin















Helena













R.Duncan













A.Argent











BIERZESZ=PISZESZ.


17 komentarzy:

  1. Świetnie ! Biorę Allison i proszę o więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobrałam 6 z Kirą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ikonki, pobrałam kilka z Kirą ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dacie radę zrobić Jemme Simmons, Mary Stuart, Felicity Smoak i Lucy Westenra ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałam parę postaci i proszę Hannę Marin i Lagertha Lothbrok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Katniss Everdeen, Carrie Bradshaw, Gwen Stacy, Dylan OBrien z The Intership, Carter Stevens; Amy, Karma i Lauler z Faking it, Alexandra Udinov, Julia Shumway i Angie McAlister ?

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze biorę Felisię - Tila <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bym prosiła o Megan Fox z teledysku Love the way you lie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę Felcię c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam ikonki z Hanną Marin <3

    OdpowiedzUsuń