30.10.2014

A.Udinov, A.Argent, A.DiLaurentis, A.Parker, C.Bradshaw, C.Stevens, E.Gilbert, F.Smoak, H.Marin, H.Marshall, K.Statford, K.Pierce, K.Everdeen, R.Mikaelson, R.Tyler.

Cześć !
Dawno nie udało mi się dodać tutaj notki. Prostą przyczyną jest to, że jestem w ostatniej klasie liceum i nieźle muszę się uczyć aby jakoś przetrwać ten rok i zdać maturę. Postaram się jednak częściej dodawać notki. Jak pewnie też zauważyliście, blog ma nowy szablon. Za co bardzo dziękuję Nielivce z całego serca. Jest taki jak sobie wymarzyłam. A jeśli chodzi o notkę, nie przygotowałam dla was wszystkich postaci. Te co nie zostały zrealizowane, pojawią się w kolejnej notce. A w dzisiejszej notce zobaczycie: Alexandra Udinov, Allison Argent, Alison DiLaurentis, Audrey Parker, Carrie Bradshaw, Carter Stevens, Elena Gilbert, Felicity Smoak, Hanna Marin, Hayley Marshall, Kat Stratford, Katherine Pierce, Katniss Everdeen, Rebekah Mikaelson i Rose Tyler.
Serdecznie zapraszam do pobierania, zamawiania i oczywiście komentowania ;)



A.Udinov











A.Argent












A.DiLaurentis











A.Parker











C.Bradshaw











C.Stevens











E.Gilbert











F.Smoak











H.Marin











H.Marshall











K.Statford











K.Pierce










K.Everdeen











R.Mikaeson










R.Tyler










BIERZESZ=PISZESZ.

22 komentarze:

  1. Dałoby radę zrobić więcej Eleny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę Barry'ego z serialu The Flash ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze biorę Felę <3 - Tila

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam kilka, no i proszę o Elsę z ouat i Felicity Smoak.

    OdpowiedzUsuń
  5. pobrałam Audrey i Kat! :D Dziękuję za wykonanie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzięłam parę, Proszę o Rose Hathaway :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę Hazel Grace Lancaster, Alison DiLaurentis, Aria Montgomery i Beatrice Prior.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rachel Green z 1 i 2 sezonu ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o Acacię Brinley i Elenę z 1x13 sama lub z Damonem też. ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram z tej i kilku poprzednich notek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę wszystkie cudowne! Biorę kilka z tej notki i kilka pojedynczych z poprzednich. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę parę z tej notki i poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o Agentkę Margaret "Peggy" Carter :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram Hannę i Felicity:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłam Udinov :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wziełam Hannę

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzoięłam Marshall.

    OdpowiedzUsuń