30.11.2014

A.Heard, B.Barnes, B.Bennett, C.Oswald, E.Gilbert, Elsa, E.Swan, F.Smoak, H.Marshall, J.Hamby, K.Everdeen, K.Knightley, L.Lothbrok, L.Loveless, L.Martin, M.Fox, O.Blake, S.De Poitiers.

Cześć !
Przepraszam was na wstępie, że znowu tak długo musieliście czekać na nową notkę. Najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu jej zrobić, może to dlatego, że był to ostatni miesiąc przed wystawianiem ocen w szkole.. Ale nie przeciągając dłużej. Nie przygotowałam dla was wszystkich postaci, jak już wspominałam, nie miałam czasu. Postaram się wykonać je w następnej notce. A w dzisiejszej zobaczycie aż 18 postaci. Amber Heard, Bonnie Bennett, Clara Oswald, Elena Gilbert, Elsa, Emma Swan, Felicity Smoak, Hayley Marshall, Jessica Hamby, Katniss Everdeen, Keira Knightley,  Lagertha Lothbrok, Lily Loveless, Lydia Martin, Megan Fox, Octavia Blake, Sebastian De Poitiers.
Serdecznie zapraszam do pobierania, zamawiania i oczywiście komentowania ! ;)




A.Heard












B.Barnes












B.Bennett












C.Oswald












E.Gilbert













Elsa












E.Swan











F.Smoak










H.Marshall












J.Hamby











K.Everdeen












K.Knightley










L.Lothbrok











L.Loveless







L.Martin











M.Fox















O.Blake










S De Poitiers.











BIERZESZ=PISZESZ

17 komentarzy:

  1. Poproszę Roy'a Harpera z Arrow. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam kilka i proszę w kolejnej o Juliette Barnes ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Finnick Odair, Peeta Mellark i Katniss Everdeen ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lydia,C.White,Katherine,Elena,Rebekah,Bonnie,Hannah ( Biore)

    OdpowiedzUsuń
  5. zamawiam Elena Gilbert, Mary Stuart, Lydia Martin, Anna Once Upon a Time i Allison Argent. + biore

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o Finna Colinsa, Wrena z PLL i Damona Salvatore l>

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam kilka. I proszę o Bonnie Bennett.

    OdpowiedzUsuń
  8. Felicity Smoak ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o Hooka z OUAT

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę Emme z serialu Bates Motel.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam z tej i ze wcześniejszych.

    OdpowiedzUsuń