30.12.2014

A.Argent, Anna, B.Bennett, C.Hook, D.Salvatore, E.Gilbert, E.Decody, F.Smoak, F.Collins, F.Odair, J.Barnes, K.Everdeen, L.Martin, M.Stuart, P.Mellark, R.Harper, S.V.D.Woodsen.

Cześć !!!
Wróciłam do was z ostatnią notką w 2014 roku ! ;) Pracowało mi się z wami bardzo dobrze. Dziękuję bardzo za tyle wejść i przede wszystkim za tyle zamówień, mam nadzieję, że w następnym roku będzie ich równie wiele ! ;D
Nie przedłużając dłużej. Mam dla was 17 postaci i chyba tym razem udało mi się wykonać wszystkie wasze zamówienia, z czego jestem dumna. A w dzisiejszej notce zobaczycie: Allison Argent, Anna z OUAT, Bonnie Bennett, Captain Hook, Damon Salvatore, Elena Gilbert, Emma Decody, Felicity Smoak, Fin Collins, Finnick Odair, Juliette Barnes, Katniss Everdeen, Lydia Martin, Mary Stuart, Peeta Mellark, Roy Harper, Serena Van Der Woodsen.



A.Argent




















Anna.















B.Bennett











C.Hook

















D.Salvatore











E.Gilbert











E.Decody















F.Smoak







































F.Collins













F.Odair








J.Barnes













K.Everdeen


















L.Martin
















M.Stuart













P.Mellark















R.Harper














S.V.D.Woodsen
























BIERZESZ=PISZESZ.

21 komentarzy:

  1. Przed znakami interpunkcyjnymi nie stawia się kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodziło przedmówcy o spację :)

      Usuń
  2. Biorę kilka ikonek z tej notki jak i z poprzednich. ;) Prosiłabym o Clarę Oswald z Doctora Who (najlepiej z odcinków 10 i 12 sezonu 7, oraz 3, 4, 5, 11 i 12 sezonu 8).
    Jeśli to nie problem, chciałabym też złożyć drugie zamówienie, na kobiety z mieczami, sztyletami, ewentualnie łukami. Typowe "wojownicze księżniczki". ;D Coś, co pasowałoby do asgardzkiej wojowniczki (nawet niekoniecznie z bronią, byleby pasowało xD). ^^

    / Loona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o Morganę le Fay.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę kilka ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę kilka z Katniss.
    Jeśli można to proszę o Jennę Coleman.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobrałam trochę i proszę o dziewczyny z PLL.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o Kahlan Amnell

    OdpowiedzUsuń
  8. Fela taka perfff <3 dziękuję Misia ;* - Tila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za zrealizowanie zamówienia ! Iconki są świetne i wzięłam kilka. Teraz poproszę bardzo o Juliette Barnes, Elenę Gilbert oraz Blair Waldorf.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę martina stoessel i jorge blanco

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę Lydię z teen wolf 3x06,3x07,3x08 - 4x01,4x02,4x03,4x06 i
    lydię i siles z 4x06 i z innych odcinków i sezonów z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda dawno cię tutaj nie było, ale złożę zamówienie :3 Poprosiłabym o Jade Thirlwall w różnych kolorach włosów oraz Daniela Sharmana (tylko bardziej prywatne, niż Issaca czy Kola :3) Będę bardzo wdzięczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam kilka iconek z Eleną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzięłam sobie Lydię ♥

    Prześliczne ikonki jak zawsze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzięłam Katniss i Lydię ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzięłam Lydię, Juliette i Mary oraz Serenę.

    OdpowiedzUsuń