28.03.2016

C.Fray, F.Smoak, L.Lightwood, K.Everdeen, L.Martin, M.Foster, R.Reyes, S.Stilinski.

Cześć wszystkim ! :) Mam nadzieję, że trochę odpoczęliście w święta. Aby was tak nie rozleniwiać, postanowiłam dodać nową notkę, cieszycie się ? No ja mam nadzieję.
Dzisiaj zobaczycie osiem postaci, a mianowicie: Clary Fray, Felicity Smoak, Isabelle Lightwood, Katniss Everdeen, Lydia Martin, Mariana Foster, Raven Reyes oraz Stiles Stilinski.
Pamiętajcie, aby przed pobraniem iconki otworzyć ją w nowym oknie  !!!
Serdecznie zapraszam do pobierania, komentowania i oczywiście zamawiania :)



 C.Fray





















 F.Smoak




















 L.Lightwood





















K.Everdeen

























L.Martin





















 M.Foster



























 R.Reyes


























S.Stilinski



















  
BIERZESZ=PISZESZ.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za Stiles'a (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne ♥ Felicity... zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram Isabelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ikonki. Biorę kilka i proszę o Lucifera Morningstar z serialu "Lucifer". ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o więcej Clary ;D

    OdpowiedzUsuń