4.04.2016

A.DiLaurentis, C.Oswin, C.Griffin, C.Fray, E.Fields, L.Morningstar, L.Martin, S.Hastings

Cześć wszystkim ! Nadszedł kolejny tydzień, więc czas na nowe iconki. Mam nadzieję, że się cieszycie ? Ja sama z siebie jestem dumna, że udaje mi się dodawać notki systematycznie.
W dzisiejszej notce zobaczycie 8 postaci, którymi są: Alison DiLaurentis, Clara Oswin, Clarke Griffin, Clary Fray, Emily Fields, Lucifer Mornigstar, Lydia Martin i Spencer Hastings.
PRZED POBRANIEM PAMIĘTAJ ABY OTWORZYĆ ICONKĘ W NOWEJ KARCIE !
Aby nie przedłużać, zapraszam do pobierania, komentowania i oczywiście zamawiania !!! Bo to dzięki wam ten blog nadal funkcjonuje.



A.DiLaurentis

















C.Oswin

















C.Griffin

















C.Fray

















E.Fields

















L.Morningstar

















L.Martin

















S.Hastings
















BIERZESZ=PISZESZ

11 komentarzy:

  1. Biorę dwie z Clarą, Clarke, Lydią i jedną ze Spencer. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę Lucka, nie złe. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! ;) Chciałabym prosić o Ruby z Once Upon a Time.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, na prawdę! Uwielbiam Cię. ♥ Dobra... koniec podlizywania. xD Proszę o postaci kobiece z serialu "The Shannara Chronicles". Najbardziej zależy mi na Amberle Elessedil oraz Eretrii, ale nie pogardzę też Catanią lub Tilton. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę, sporo. ;D Śliczne ikonki! Proszę o Uriel z serialu "Dominion".

    OdpowiedzUsuń
  6. Kradnę Clarę (i jedną Lydię) <3 Ogólnie to ikonki są boskie! Ale mogłabyś zrobić jeszcze taką Felcię, Rose i więcej Clary! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Przewertowałam starsze notki i nakradłam od groma. Uwielbiam Twoje prace! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram Dilaurentis :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram Alison Dialurentis! : >

    OdpowiedzUsuń