14.03.2016

C.Griffin, E.Swan, H.Marin, O.Blake, S.Lance, S.Hastings.

Witam moi drodzy !
Po bardzo długiej przerwie postanowiłam wrócić do robienia iconek. Co mnie do tego zmusiło ? Chyba nuda. Tak.. to wszystko przez nudę. Jak pewnie wszyscy już zdążyli zauważyć, blog ma nowy wygląd i zaktualizowałam informacje. Mam nadzieję, że tak podoba wam się dobrze. Ponadto iconki są robione w wymiarze 500x500. Jednakże tutaj są zminimalizowane, dla estetyki. Aby pobrać iconki w rozmiarze 500x500, otwórz je w nowej karcie !
W dzisiejszej notce przygotowałam dla was sześć postaci na rozgrzewkę, mam nadzieję, że wam się spodobają. Jeśli pobierasz, napisz to w komentarzach !


C.Griffin



















E.Swan

















H.Marin

















O.Blake

















S.Lance

















S.Hastings
















BIERZESZ=PISZESZ.


3 komentarze:

  1. Jeśli można, to ja bym poprosiła o Clary Fray (Katherine McNamara) z serialu Shadowhunters.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam kilka, można prosić o Liv Moore i Skye z AOS ? C:

    OdpowiedzUsuń