18.07.2015

Abaddon, A.Udinov, A.Argent, C.Forbes, C.Grayson, E.Baird, K.Rosewater, L.Castillo, M.Tate, M.Robbie, M.Hale, R.Dunne, Ruby, S.Winchester, S.Lance, S.Tarr.

Cześć !
Jak to mam w zwyczaju, przepraszam ze zwlekaniem z kolejną notką, ale miałam strasznie dużo postaci do zrobienia i bardzo mało czasu. Ale jakoś dałam sobie z nimi radę i tak oto właśnie mam dla was nową notkę, w której zobaczycie: Abaddon, Alexandra Udinov, Allison Argent, Caroline Forbes, Charlotte Grayson, Eve Baird, Kenya Rosewater, Laurel Castillo, Malia Tate, Margot Robbie, Mia Hale, Rosie Dunne, Ruby, Sam Winchester, Sara Lance i Stahma Tarr.
Zanim jednak jeszcze przejdziemy do notki, chciałabym was serdecznie zaprosić na mojego nowego bloga z opowiadaniem, jak i na bloga z iconkami mojej dobrej koleżanki. Myślę, że jej prace przypadną wam do gustu. Wystarczy, że wejdziecie w poniższe linki.

KLIK.            KLIK.                KLIK.



Abaddon.





























 A.Udinov







































 A.Argent

































 C.Forbes







































 C.Grayson
 (Przepraszam, ale nowszych jej fotek już więcej niż to co poniżej nie ma.)








































 E.Baird



























 K.Rosewater





































 L.Castillo
























 M.Tate






































 M.Robbie

























 M.Hale
 

























 R.Dunne











































 Ruby.



























 S.Winchester






























 S.Lance





























 S.Tarr



























  
BIERZESZ=PISZESZ.

16 komentarzy:

  1. Pobrałam Sam'a ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram Sarę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram i proszę Stiles'a oraz Emmę Swan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam Rosie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zamówić Octavia Blake, Maggie Esmeralda, Zoe Hart i Hanna Marin (:

    OdpowiedzUsuń
  7. pobieram Christę B. Allen i jak można to poproszę więcej jej zdjęć ale mogę być z poprzednich sezonów z Revenge nie koniecznie z najnowszych :) No i chciałabym zamówić Claire z Jurassic World :D Ach i pobrałam Alex Udinov! Wspaniałe iconsy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę Caroline. c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam prosić o dr.Banach z doktor Anną R.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram Sarę.

    PS Śliczne ikony <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie takie piękne - Tila

    SARITA *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobrałam Udinov. ;)

    OdpowiedzUsuń