18.06.2016

A.Clark, B.Waldorf, C.Snow, C.Grimmie, C.Oswald, Dutch, Elektra, E.Gilbert, E.Rudd, E.Swan, F.Smoak, G.Dawson, H.Granger, J.Simmons, J.Jones, J.Herrstedt, L.Lance, L.Moore, M.Robbie, M.Stuart, Mazikeen, M.Le Fay, N.al Ghul, O.Blake, R.Hammond, R.Tyler, T.Queen, V.Harmon, W.Earp, Z.Benson.

Cześć wam wszystkim!!! Minęły kolejne dwa tygodnie i przyszedł nareszcie czas na nową notkę. No ale, jak zawsze muszę wam trochę pogadać najpierw, nie ? Ostatni tydzień nie był dla mnie najlepszym okresem w życiu, ale to za chwilę więcej o tym powiem.. Natomiast, dzisiaj zobaczycie aż 30 postaci.. WOW, zaskakujecie mnie ludzie. Trochę pracy miałam, starałam się włożyć serce w każdą przerobioną iconkę, oczywiście nie każda wyszła, ale mam nadzieję, że nie jest aż tak tragicznie. Chcecie wiedzieć kogo zobaczycie ? Amanda Clark, Blair Waldorf, Caitlin Snow, Christina Grimmie, Clara Oswald, Dutch, Elektra, Elena Gilbert, Emma Swan, Felicity Smoak, Gabriella Dawson, Hermione Granger, Jemma Simmons, Jessica Jones, Johanna Herrstedt, Laurel Lance, Liv Moore, Margot Robbie, Mary Stuart, Mazikeen, Morgana Le Fay, Nyssa al Ghul, Octavia Blake, Richard Hammond, Rose Tyler, Thea Queen, Violet Harmon, Wynonna Earp oraz Zoe Benson. Nie muszę wam przypominać, aby otwierać iconki w nowej karcie, co ? Ah, prawie bym zapomniała. W rubryczce po prawej stronie ukazała się taka zakładka jak regulamin, nie jest nim do końca, gdyż jest tam głównie zamieszczony opis bloga i to co wykonuję. Warto zerknąć w wolnej chwili.

UWAGA!!!
Co jeszcze ? A tak.. ostatni tydzień był dla mnie dosyć ciężki, ponieważ ktoś okrutnie zabił mojego małego aniołka, którym była niesamowicie utalentowana dziewczyna Christina Grimmie. Chociaż nie była wielką gwiazdą czy też nie gwiazdorzyła na początku swojej kariery, była osobą ciepłą i otwartą na ludzi. Dzięki niej uwierzyłam, że marzenia się spełniają, że mogę coś osiągnąć w życiu... Minął właśnie tydzień bez niej, a wciąż czuję jakby był to jeden dzień. Ponieważ była ona moją idolką, postanowiłam, że użyczy ona swojej cudownej twarzyczki do nowego wizerunku na bloga, który już prawdopodobnie zostanie tutaj na zawsze, a muzyka, jakaś z jej piosenek będzie grała na początku playlisty. 



A teraz, długo wyczekiwana przez was wszystkich chwila. Zapraszam do cieszenia ocząt iconkami. Będzie mi niezmiernie miło jak zostawicie po sobie jakikolwiek znak. To będzie znaczyło, że moja ciężka praca nie idzie na marnę. Dziękuję za uwagę.

A.Clark






















 B.Waldorf























C.Snow
 





















 C.Grimmie




































 C.Oswald
 




























 Dutch.

























 Elektra.






















E.Gilbert






















 E.Rudd


























 E.Swan

























 F.Smoak




























 G.Dawson























 H.Granger






















 J.Simmons























 J.Jones
 





















 J.Herrstedt





















 L.Lance























 L.Moore


























 M.Robbie









































 M.Stuart
























 Mazikeen.























 M.Le Fay






















 N.al Ghul























O.Blake




















 R.Hammond

























 R.Tyler






















 T.Queen
























 V.Harmon
























 W.Earp























 Z.Benson






















 BIERZESZ=PISZESZ.

20 komentarzy:

  1. Cóż za piękne prace! Naprawdę masz talent!
    Pobieram Wynonnę i bardzo dziękuje za zrealizowanie zamówienia! I proszę o znacznie więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeeej bae <3
    Basic info- ikonki są śliczne, piękne, kochane i cudowne. Jak zawsze. I naprawdę, podziwiam cię, że w ogóle dałaś radę to zrobić, patrząc na okoliczności aka to co się stało. Nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić, bo strata idola to jak strata części serca, także wielki podziw i internetowy przytulas na poprawę humoru :C
    ALE PRZEJDŹMY DO MIŁYCH RZECZY TERAZ <3
    Nie wiem kto, kiedy, jak i dlaczego to zrobił, ale jak zobaczyłam tu ikonki z Hammondem, to aż się troszku popłakałam ze szczęścia. I mówię całkiem serio. Także, choć nie zamawiałam, to jeju, tak ci dziękuje za zrobienie ikonek z tym moim kochanym bae metr siedemdziesiąt, że nie można tego opisać, AWWWWWWWWWWH OK, JARAM SIĘ XD
    A teraz się ogarnę i przejdę do zamówienia ^^
    Także, jak zawsze, poproszę klasycznie moje wielkie Trio aka Clara, Rose i Felicity. I może jest ta Daisy z ostatnich, finałowych odcineczków już? <3 Jak tak, to jeszcze ją jako dodatek...
    Heh i jak jeszcze limitu zamówień (i znaków w komentarzu) nie wyczerpałam, może... em... zrobiłabyś jeszcze trochę Hammonda? Ja ci mogę znaleźć skriny jak nie ma. BA! Ja ci usiądę i poskrinuję 22 serię, taaaaak ładnie proszę? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, jeśli ci się uda zrobić jakieś ładne jego screeny, to czemu nie? Będę gotowa wtedy coś przerobić, jak ci tak zależy ;p

      Usuń
  3. MISIA. Jeszcze raz powiesz, że coś Ci nie wyszło, że to miała być ta najgorsza notka, że to miało być te koszmarne 30 postaci? Wybacz mordko, ale wcale a wcale się z tym nie zgadzam. Ikonki są bajeczne po prostu i nie mam pojęcia, na prawdę nie rozumiem dlaczego tak bardzo narzekasz, narzekałaś na nie, bo nie ma na co. Chcesz zobaczyć coś na prawdę koszmarnego? Zobaczysz, za tydzień i wtedy powiesz i z czystym sumieniem stwierdzisz, że to co robisz jest przepiękne.
    Pobrałam Margot, prawie wszystkie, ale niedługo zobaczysz. Jeszcze ukradłam trochę czyt.4 zdjęcia innych pań, które pasują.
    Oczywiście dziękuję za wykonanie mojego skromnego zamówienia spowodowanego lenistwem.
    Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę Blake Lively z filmu "Wiek Adeline", Alicie Vikander z filmu "Testament młodości" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Przykro mi z powodu twojej idolki :C
    Pobieram dużo ikonek, Wynonny i Caitlin, chciałabym zamówić więcej Wynonny Earp, Wynonny i Doca oraz Miraculous Ladygub (mogą być arty, grafiki, cosplaye, cokolwiek :)) Ach no i Charlotte Grayson, albo tej aktorki z innych filmów/seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram ikonki Laurel Lance, są cudowne! :-) W następnej notce poproszę Allison Argent, Lydię Martin oraz ponownie Laurel Lance. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ikony, oczywiście dziękuję za Blair i poproszę o więcej w następnej notce C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace. Bardzo współczuję straty idolki, ale stay strong :c
    Chciałabym też zamówić Petrę z Jane the Virgin, Sarę z LOT oraz ponownie Hermionę. Jakbyś jeszcze mogła zrobić Theę z Arrow to byłabym dłużna. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, pobieram z Eleną oraz V.Harmon. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ikonki, pobieram naprawdę sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg omg omg śliczne, jak zawsze, biedroneczko! ♥♥♥ Niestety, dzisiaj chyba ich sobie nie pobiorę booo... No, ten. Chyba idę do pracy. Trzeba się w końcu wziąć za siebie, co nie? XD Także ten. Na nk też nie bywam ostatnio zbyt często, za co pewnie w końcu wszyscy będą chcieli mnie zabić... Ale hej, chociaż z serialami oprócz Gotham nie jestem w tyle. Dzisiaj nawet obejrzałam sobie nowy odcineczek GoT. ^^
    Dobra. Bo muszę się mentalnie przygotować. I nie tylko mentalnie. Omg. ;_;
    Dzięki bejbeczku za Dutch i w następnej notce też weź mi ją tam zrób, z którego tam odcinka chcesz. :P
    Aaa... I jeszcze może Daenerys z najnowszego odcinka Gry o Tron? Zajebiste ikonki będą, bo było ostro. xD A za parę dni na pewno będą już screeny, także wiesz. Lof ju soł macz. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Och no i jeszcze... Bo się zajebałam w akcji. Jak to ja. Także ten... Jakoś nigdy mi to nie wychodzi, ale wiesz. Na prawdę bardzo mi przykro z powodu Christiny. To okropne stracić idola i bardzo Cię przepraszam, skarbie, że nie było mnie żeby powiedzieć wcześniej jakieś słowo pocieszenia, chociaż słowa to za mało, ale cóż poradzić, skoro nie można zrobić niczego więcej. :C
    Trzymaj się, biedroneczko. :* Będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o
    a) Elizabeth Swann.
    b) Elizabeth Swann x Jack lub William.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobrałam sporo, są świetne, jak zresztą zawsze! ♥ Jeżeli można, chciałabym prosić o Jemmę Simmons, Margaery Tyrell i Sansę Stark w następnej notce. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wykonanie zamówienia. Jeśli to nie problem, chciałbym zamówić 4 postacie - 10 i 11 Doktora z Doctor Who, ponownie Richarda Hammonda oraz Michaela Scofielda z Prison Break lub Leonarda Snarta z Legends of Tomorrow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosiłabym o Sansę Stark :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę Maggie Q z serialu Nikita, najlepiej z ostatniego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamawiam Psylocke z najnowszej części X-Menów :D

    OdpowiedzUsuń