4.06.2016

A.Clark, A.Pettyfera, A.Montgomery, C.O'Connell, C.Oswald, Das, D.Claire, Dutch, E.Rudd, F.Smoak, I.Lightwood, Jonas, K.Clark, KirstenxCameron, L.Lance, L.Morningstar, M.Tate, Mazikeen, Nawt, O.Blake, P.Lin, R.Tyler, S.Lance, T.Queen.

Cześć wszystkim. 
Nareszcie przyszedł ten długo wyczekiwany dzień. Szczerze ? Ja sama się nie cieszę aż tak, może to dlatego, że nie podoba mi się ta notka. Więc z góry mi wybaczcie. Zanim jednak przejdziemy do reszty, nie zrobiłam 3 postaci - Wendy (niestety screeny są tak słabej jakości, że nie dało się nic zrobić, przepraszam), Bellarke (postaram się ich zrobić na następną notkę, trudno jest przejrzenie tylu fotek z całego sezonu. Jednak postaram się zrobić w następnej), Richard (niestety nie mogłam znaleźć żadnych screenów z tego serialu/programu).
A w dzisiejszej notce zobaczycie: Amanda Clark, Alex Pettyfera, Aria Montgomery, Camille O'Connell, Clara Oswald, Das, Davina Claire, Dutch, Emily Rudd, Felicity Smoak, Isabelle Lightwood, Jonas, Kirsten Clark, Kirsten i Cameron, Laurel Lance, Lucifer Morningstar, Malia Tate, Mazikeen, Nawt, Octavia Blake, Portia Lin, Rose Tyler, Sara Lance, Thea Queen.
Zapraszam serdecznie do pobierania, komentowania i zamawiania :)
PAMIĘTAJ ABY PRZED POBRANIEM OTWORZYĆ W NOWEJ KARCIE !!!!


 A.Clark
 




















 A.Pettyfera


















 A.Montgomery
 

















 C.O'Connell


















 C.Oswald






















 Das.





















 D.Claire



















Dutch.
























 E.Rudd























 F.Smoak
 


















 I.Lightwood



















 Jonas.

















 K.Clark

















 CirstenxCameron


















 L.Lance



















 L.Morningstar
 


















M.Tate




















 Mazikeen.























Nawt. 






















 O.Blake



















 P.Lin

















 R.Tyler



















 S.Lance



















 T.Queen

















 BIERZESZ=PISZESZ.

17 komentarzy:

  1. Jakie piękne ikonki! <3
    Podkradam Sarę, Emily oraz Theę i proszę o znacznie więcej Panienki Rudd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pobieram wszystkie zamówione dziękuję za wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A weźcie to, znowu nie jestem pierwsza, wszystko przez głupi komputer :c
    ALE! Prześliczne ikonki, ta notka jest super i chyba wybrzydzasz, wszystko jest bjuti! <3 Ofc pobieram moje Trio + Maze i jeszcze coś tam co wpadło. I tak zaraz zobaczysz.
    A co do zamawiania, to wiesz, poproszę swój zestaw klasyczny, czyli Felicity, Rose i Clarę. Dziś bez dodatków w postaci innych postaci (xdd). Wszystko na wynos, z odbiorem własnym <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ALBO WIESZ CO?
    Chcę jednak domówić sobie dodatek w postaci (jak ja to nazywam xd) "Doctorse" aka 10th Doktorka i Rose razem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram Mazikeen i kilka innych jeszcze!
    Chciałabym zamówić więcej Octavii, Taissę z AHS (1 lub 3 sezon), Lady Morganę, Johannę Herrstedt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabiję Cię.... Nie muszę nic więcej mówić. Tak wiem mogłabym być tą pierwszą, ale nie ważne, jakoś to przeżyję.
    Po pierwsze widzę takie zmiany w wykonaniu i cacuś Ci to wyszło! Nie pierdziel mi tutaj (inaczej bym napisała, ale nieletni mogą to czytać, nie chcę gorszyć młodzieży) IKONKI SĄ PIĘKNE I TY WIESZ. Oczywiście nie zawsze coś wychodzi (ten ból) Co ja mogę powiedzieć. Podkradłabym ale wiesz jak to u mnie jest. Będę chamska! Uwaga uwaga ja zamawiam! SZOK. Zrób mi Margot, sama mogę, ale twoje będzie lepsze... hi hi hi więcej pracy będziesz miała a co tam. ;p Ale jak ja chcę Robbie to nie z filmów czy seriali ale z sesji. ;) Tadaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiam Wynonnę Earp ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ikonki piękne, pobieram trochę Lucyfera. A co do mojego zamówienia, rozumiem, że mogłaś nie znaleźć screenów, faktycznie nie jest to zbyt łatwe. Dlatego postanowiłem sam trochę poszperać i znalazłem coś, co wydaje się całkiem dobre. Dlatego chciałbym zamówić jeszcze raz Richarda Hammonda. Screeny znalazłem na tej stronie http://random-yayness.livejournal.com/162839.html , w linkach pod 'Richard Hammond' i 'Top Gear'. Jeśli jednak coś jest nie tak, mówi się trudno. I tak dziękuję za chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram z poprzedniej notki Blair i proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym zamówić Hermionę Granger?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram kilka ikon ;*
    Jeśli to nie problem poproszę o E. Gilbert w kolejnej notce. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram kilka ikon oraz poproszę o E. Gilbert w kolejnej notce. ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę ikony Laurel Lance (również z poprzednich notek) oraz kilka Lydii Martin z poprzednich notek. Dobra robota, ikonki są naprawdę bardzo śliczne :-) Poproszę o więcej ikonek Laurel Lance w następnej notce :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobrałam aż nadto ikonek, świetne są! Chciałabym prosić w następnej notce o odrobinę Fitzsimmons, Caitlin Snow i może Nyssę al Ghul. Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. NIEREM FCHUJ, jak zwykle. ♥ xD Tak ze 3/4, ale Ty to już wiesz, bo dodałam. xD
    Bejbeczku, weź mi zrób jeszcze Dutch. Kocham Twój styl. ;D Ach... i może jeszcze tą panią doktor z Killjoys? Pawter się zwie. ;D
    Iii w sumie to nie zamawiam nic więcej konkretnego, posilę się z zamówień innych. Jak zwykle. xD

    Loffki kisski foreverki. XD ♥♥♥ ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. Bejbeczku, zmieniłam zdanie! xD Chcę jeszcze Elektrę z Daredevila. ;3 Jak dasz radę, to zrób. A jeśli nie, to tam w następnej notce, mam w końcu anielską cierpliwość. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobieram z poprzedniej notki Mary i proszę jej więcej z najnowszych odcinków. Chciałabym oprócz niej jeszcze zamówić Gabriellę Dawson, Liv Moore oraz Jessicę Jones.

    OdpowiedzUsuń