13.07.2016

A.Daniels, A.Argent, A.Montgomery, C.Forbes, C.Railly, C.Chandler, C.Grayson, C.Oswald, C.Griffin, C.Fray, Doctor 10, Dutch, E.Gilbet, E.Swan, F.Smoak, H.Marin, I.Lightwood, J.Clayton, J.Simmons, K.Pierce, L.Lance, L.Snart, L.Martin, M.Scofield, Nikita, R.Reyes, R.Tyler, S.Lance, S.Hastings, T.Queen.

Witam wszystkich w kolejnej notce! Jak widzicie, notka ukazała się wcześniej, gdyż potem wyjeżdżam na wakacje i nie będzie kiedy jej dodać. Co się też z tym wiąże.. za dwa tygodnie notki nie będzie, bo będę wracać, a na wakacjach mam zamiar odpocząć. Więc nowa notka powinna być dopiero 13 sierpnia, w zależności jak się wyrobię, ale raczej powinna być.
Co jeszcze ? Nowe pyszczki - pamiętajcie aby otwierać iconki w nowej karcie, będą one miały wtedy wymiar 500x500. A dzisiaj zobaczycie 30 postaci. Jeśli kogoś pominęłam to przepraszam, ale ciężko było mi się wyrobić. Dzisiaj zobaczycie: Alisha Daniels, Allison Argent, Aria Montgomery, Caroline Forbes, Cassandra Railly, Catherine Chandler, Charlotte Grayson, Clara Oswald, Clarke Griffin, Clary Fray, Doctor 10, Dutch, Elena Gilbert, Emma Swan, Felicity Smoak, Hanna Marin, Isabelle Lightwood, Jane Clayton, Jemma Simmons, Katherine Pierce, Laurel Lance, Leonard Snart, Lydia Martin, Michael Scofield, Nikita, Raven Reyes, Rose Tyler, Sara Lance, Spencer Hastings, Thea Queen.
Serdecznie was zapraszam do pobierania, komentowania i oczywiście zamawiania! 




 A.Daniels





















A.Argent




















A.Montgomery




















C.Forbes



















C.Railly




















C.Chandler


















C.Grayson


















C.Oswald


















C.Griffin



















C.Fray



















Doctor 10




















Dutch





















E.Gilbert





















E.Swan



















F.Smoak

























H.Marin























I.Lightwood





















J.Clayton















J.Simmons


















K.Pierce



















L.Lance




















L.Snart


















L.Martin

















M.Scofield




















Nikita





















R.Reyes


















R.Tyler



















S.Lance

























S.Hastings


















T.Queen



















BIERZESZ=PISZESZ.

17 komentarzy:

  1. UDAŁO MI SIĘ W KOŃCU BYĆ PIERWSZA??
    Błagam, powiedz, że tak :c
    A co do ikonek, to choć jeszcze ich nie przejrzałam (bo chcę być 1st!11! xd) to są pewnie najpiękniejsze na świecie, ale to jak zawsze <3
    A co do zamawiania, to like always moją Super-Ultra-Hital Czwórkę. Tak, czwórkę, bo jestem niezdecydowana i nie umiem rezygnować z postaci :c Także poproszę Felcię, Sarcię z LOT, Clarę i Rose. Z góry dziękuję!
    AA i miłych wakacji, ale wracaj szybko, bo ja się od tych ikonek uzależniłam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę wymieniać wszystkich postaci, które biorę bo jest ich tak dużo. Są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja napiszę.
    Biorę Katherine, Elenę, Queen i Nikitę.
    Na to konto: fsociety, Elliot.
    Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG jak ja Cię kocham no cholera. Taka niespodzianka? WOOW. Wiesz, że ja zawsze mam opóźniony zapłon i nie wiem o kim rozmawiam, ale no.... Margot ♥ Emmę też sobie pobrałam, jak szaleć to szaleć!
    Czekam na kolejną notkę, jak znajdziesz więcej zdjęć Margot to ja poproszę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ikony śliczne. Dziękuję za wykonanie zamówienia, które ponownie ponawiam. Poproszę więc o Leonarda Snarta, Michaela Scofielda oraz Dziesiątego Doktora. Z góry dziękuję i życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pobieram Charlotte i Lydię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram z Eleną oraz Caroline. ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamawiam Theę Queen, Laurel Lance oraz Daisy Johnson.

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu mogę napisać tu komentarz, nie wiem co się stało, ale już działa! ♥
    Jak już Ci mówiłam, iconki są CUDOWNE. I zrób mi jeszcze więcej Nikity, kochana, dobrze? <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wykonanie zamówienia! :3 Pobieram iconki A. Argent i L. Lance, są naprawdę cudowne <3 W następnej notce poproszę więcej iconek panienki Argent z sezonu 1-2 oraz Laurel Lance z sezonu 3-4 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram z wcześniejszych notek Blair i jeśli się uda to proszę o więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Heeej babe.
    Może jeszcze (wiem, stoję na granicy z tym proszeniem/zamawianie, ale... yolo?) jak będziesz miała dobry humorek i chwilę czasu to mogłabyś mi zrobić Caity Lotz, jako Caity Lotz tak po prostu? Tak ładnie prooszę? <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram sporo i w następnej notce proszę o April Carver z Chasing Life, Bobbi Morse z 3 sezonu Agents of Shield, Jemmę Simmons również z AoS oraz Eleanor z The Royals może być z 2 sezonu. Z góry dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram Forbes i Gilbert. W następnej poproszę o Malie Tate z najnowszego TW /5 sezon i jakbyś znalazła zdjęcia to i z najnowszego trailera 6 sezonu oraz Lydie Martin /5 sezon i z trailera 6 sezonu (;

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałam! :)

    Ps. Bardzo piękne iconki. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę o Amber Heard z filmu 'Drive Angry' ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę Davinę Claire oraz Mary Stuart C:

    OdpowiedzUsuń