11.08.2016

A.Argent, A.Clarke, A.Heard, A.Carver, B.Waldorf, C.Lotz, C.Bradshaw, C.Grayson, C.Oswald, D.Claire, D.Prince, Doctor 10, Dutch, Eleanor, E.Gilbert, E.Swan, F.Smoak, Freya, H.Marin, H.Quinn, J.Simmons, L.Lance, L.Snart, L.Martin, M.Tate, M.Robbie, M.Stuart, M.Scofield, Nikita, R.Tyler, S.Lance, T.Queen.

Cześć wszystkim! Jak widzicie, postanowiłam nareszcie wrócić z wakacji. Nie było mnie całkiem długo, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Tak! Dlatego notka jest dodana trochę wcześniej niż powinna. Po prostu wszystko miałam gotowe wcześniej i już nie mogłam się doczekać. Ale to chyba lepiej dla was, nie? Przechodząc dalej do notki - nie wszystko mi wyszło. Zrzucę to tym razem na tą długą przerwę i mam nadzieję, że mi wybaczycie. Co więcej, udało mi się zrobić parę postaci, które wcześniej zamawialiście, a wtedy ich nie mogłam znaleźć. Również był mały problem z Amber Heard, niestety do tego filmu nie było screenów, dlatego zrobiłam ją za stills'ów, na tyle ile było, a reszta z innego filmu.
Prawie zapomniałam! Ostatnio udało mi się udoskonalić spis notek. Jeśli macie chwilę wolnego czasu to możecie sobie zerknąć. Myślę, że tak łatwiej będzie wam znaleźć to co szukacie. Oprócz spisu pojawiła się też strona z polecanymi blogami z iconkami.
A w dzisiejszej notce zobaczycie aż 32 postacie, na pewno będziecie mieli w czym wybierać. Aby nie przedłużać, podaję wam listę postaci: Allison Argent, Amanda Clarke, Amber Heard, April Carver, Blair Waldorf, Caity Lotz, Carrie Bradshaw, Charlotte Grayson, Clara Oswald, Davina Claire, Diana Prince, Doctor 10, Dutch, Eleanor, Elena Gilbert, Emma Swan, Felicity Smoak, Freya, Hanna Marin, Harley Quinn, Jemma Simmons, Laurel Lance, Leonard Snart, Lydia Martin, Malia Tate, Margot Robbie, Mary Stuart, Michael Scofield, Nikita, Rose Tyler, Sara Lance, Thea Queen.



A.Argent

















A.Clarke

















A.Heard

















A.Carver

















B.Waldorf

















C.Lotz

















C.Bradshaw

















C.Grayson


















C.Oswald

















D.Claire

















D.Prince




















Doctor 10

















Dutch


















Eleanor

















E.Gilbert


















E.Swan

















F.Smoak

















Freya


















H.Marin

















H.Quinn




























J.Simmons

















L.Lance


















L.Snart

















L.Martin

















M.Tate

















M.Robbie






















M.Stuart

















M.Scofield

















Nikita




















R.Tyler

















S.Lance






















T.Queen
















BIERZESZ=PISZESZ.

12 komentarzy:

  1. Pobieram bardzo dużo :) Proszę w kolejnej notce Laurel Lance oraz Barbarę Kean.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ikonki <3 W następnej notce proszę o Fitzsimmons i Selinę Kyle z Gotham, jeżeli można. C: I jeżeli znajdziesz screencapsy z Girl, Interrupted, prosiłabym o Susannę Kaysen. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę panie z PLL.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam Amber :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wchodzę na nk = spóźniam się i nie widzę, że dodałaś notkę od razu :c
    W każdym razie- ikonki są przecudne, kochane i w ogóle best of best. Kocham jak zawsze całym serduszkiem <3 A zamawiam moją standardową (od niedawna XD) Wielką Czwórkę (takie wanna-be-Golden-trio. Tak, naoglądałam się Pottera... wybacz? c:) czyli Sarę Lance z LOT, Rose Tyler i Clarę Oswald z Doktorka oraz Felicity Smoak z Arrowa.
    Wiem, że naginam moje szczęście i wszystko, ale jak byś mogła jeszcze strzelić trochę Hermiony Granger z Harry'ego to kurde, zrobię co tylko będziesz chciała! <3
    ORAZ DZIĘKUJĘ ZA CAITY LOTZ <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wykonanie zamówienia. Ponownie chciałbym zamówić Scofielda z Prison Break, Leonarda Snarta i Dziesiątego Doktora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne prace, podziwiam talent! A chciałabym zamówić Laurel Lance, Theę Queen i Jemmę Simmons. Dziękuję z góry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, pobieram wiele ikon. :*
    A w następnej notce poproszę Hannę Marin oraz Spencer Hastings.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram Margot Robbie i możesz zrobić jej więcej? Dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pobieram lydię i charlotte :D mogę prosić o Henley z Iluzji? :D Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde miałam wcześniej napisać, ale wypadło mi z głowy (cała ja) więc pobieram dużo zdjęć całe 13, wszystkie oczywiście zobaczysz. Ikonki są prześliczne, normalnie się zakochałam. ♥ Czekam na kolejną notkę. ;D

    OdpowiedzUsuń