18.09.2016

A.DiLaurentis, A.Montgomery, B.Kean, B.Greene, Bonnie, C.Forbes, C.Oswald, C.Griffin, Doctor 10, Dutch, E.Gilbert, E.Fields, E.Swan, E.Reyes, F.Smoak, H.Anderson, H.Marin, H.Wells, H.Granger, I.Swan, J.Simmons, J.Lawrence, K.Everdeen, L.Lance, L.Snart, M.Greene, M.Stuart, M.Masters, M.Scofield, N.Wheeler, P.Everdeen, R.Cullen, R.Tyler, R.Dunne, S.Lance, S.Manning, S.Hastings, S.Storm, T.Queen, W.Earp.

Cześć wszystkim! Na wstępie chciałam przeprosić, że od 3 tygodni nie mieliście żadnej notki. Naprawdę długo się do niej zbierałam i za każdym razem, gdy próbowałam, nie mogłam jej skończyć. Tak to bywa, jak się kompletnie nie chce nic robić. Sami możecie to zauważyć w iconkach, które dla was dzisiaj przygotowałam. Chciałam coś zmienić, ale chyba nie za bardzo mi wyszło. Dlatego przepraszam za tą straszną jakość. Obiecuję poprawę.
Niestety nie udało mi się wykonać wszystkich waszych zamówień, było ich bardzo dużo, a jak już wiecie, ja nie miałam zbytnio chęci ostatnio. Ah, prawie zapomniałam. W jednym z zamówień, ktoś chciał czarownicę - nie za bardzo wiem o kogo chodzi. Następnym razem proszę o wyjaśniania bo ja nie czytam w myślach.
Co więcej, niedługo zaczynają się studia dlatego nie będę tak często dodawała notek, sami rozumiecie. Ale o tym powiem w następnej notce jak będę miała już plan zajęć i wszystko przemyślane, co i jak. A na razie cieszcie się tą straszną notką.
Alison DiLaurentis, Aria Montgomery, Barbara Kean, Beth Greene, Boonie, Caroline Forbes, Clara Oswald, Clarke Griffin, Doctor 10, Dutch, Elena Gilbert, Emily Fields, Emma Swan, Erica Reyes, Felicity Smoak, Halle Anderson, Hanna Marin, Harrison Wells, Hermione Granger, Isabella Swan, Jemma Simmons, Jennifer Lawrence, Katniss Everdeen, Laurel Lance, Leonard Snart, Maggie Greene, Mary Stuart, Meg Masters, Michael Scofield, Nancy Wheeler, Primrose Everdeen, Rosalie Cullen, Rose Tyler, Rosie Dunne, Sara Lance, Sarah Manning, Spencer Hastings, Susan Storm, Thea Queen, Wynonna Earp.


 A.DiLaurentis





















 A.Montgomery



















 B.Kean




















 B.Greene


















 Bonnie




















C.Forbes



















 C.Oswald


















 C.Griffin


















 Doctor 10

















 Dutch


















 E.Gilbert


















 E.Fields


















 E.Swan


















 E.Reyes


















 F.Smoak




















 H.Anderson





















H.Marin


















H.Wells


















 H.Granger
























 I.Swan



















 J.Simmons


















 J.Lawrence
 

















 K.Everdeen


















 L.Lance


















 L.Snart


















 M.Greene


















 M.Stuart




















 M.Masters


















 M.Scofield


















 N.Wheeler




















 P.Everdeen



















 R.Cullen























 R.Tyler



















 R.Dunne




















 S.Lance



















 S.Manning


















 S.Hastings

















S.Storm























T.Queen

















W.Earp

















BIERZESZ=PISZESZ.


22 komentarze:

  1. Dziękuję za Bellę i Rosalie, są cudowne! :) Proszę w następnej notce o znacznie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna notka! Pobieram dziewczyny z PLL oraz Elenę Gilbert. ;)
    W następnej notce poproszę Spencer Hastings oraz Alison DiLaurentis. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAA jaka cudna notka. Czemu jej wcześniej nie widziałam? :// Potrzebuję jakichś bloggerowych powiadomień, czy coś.
    A co do pobierania, to jak zwykle- kradnę dużo i jeszcze więcej <3
    A zamawiam standardowo, Clarę Oswald z Dokotra, Felicity Smoak z Arrow, Sarcię Lance z LOT i Rose Tyler z Doktora c: Dziękuję z góry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to jak obserwujesz bloga to powiadomienia się pojawiają tylko jak wejdziesz na bloggera :3

      Usuń
    2. Właśnie wiem, ale ja bym wolała takie wyskakujące w telefonie, jak te z messengera, że masz nową wiadomość! XD

      Usuń
    3. hahaha, to takiej niestety nie ma ;/ Ale możesz wynaleźć, sporo kasy na tym może zbijesz :D

      Usuń
  4. Pobieram ikonki, które są bardzo ładne. Oraz chciałbym ponowić zamówienie i ponownie zamówić Michaela Scofielda ze Skazanego, Leonarda Snarta z Legends of Tomorrow oraz 10-tego Doktora z Doktora Who.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy byłaby szansa w następnym wpisie zobaczyć Natashę Romanoff z 2 część Kapitana Ameryki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram ikony kilku postaci. Zamawiam Laurel Lance, Theę Queen- obie panie z Arrow, Jemmę Simmons z końca 3 sezonu Agentów oraz Hermionę z "Harry Potter i Książę Półkrwi".

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałbym poprosić o Josha Kaminski z serialu Young & Hungry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram swoje zamówienie. Poproszę kolejny raz o Rosie Dunne i ogólnie trochę icon samej Lily Collins :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Od początku do końca pobrałam na nk większość iconek Eleny Gilbert, Katherine Pierce oraz Daviny Claire. Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. :-) Robisz wspaniałe iconki! *,* Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisząc czarownicę miałam na myśli różnie modelki pod tematyką witch ,a mam jedno zasadnicze pytanie czemu Wellsa ciągle dajesz z 1 sezonu przecież w drugim sezonie dr Harrison Wells też jest ,czy to tak trudno zrobić część ikon z jednego sezonu ,a część z drugiego .Pewnie ,gdybym prosiła o te co inni to bym się doprosiła ,a ,że proszę o cóż starszych panów lub coś o co inni nie proszą to widzę iż sprawiam ci kłopot.Ok pobieram Wellsa i inne ,a proszę o Lucyfera Morningstar z serialu Lucifer ale od 2 sezonu ,a jeśli nie to odc oscinka 6 z 1 sezonu oraz o orkę Keiko oraz owczarka Rex z Komisarzem Lorenzo Fabbri

    OdpowiedzUsuń
  11. POBIERAM MISIA. Genialne ikonki. Za każdym razem zapominałam napisać komentarz aby pochwalić te idealne prace. Jeśli bym mogła, to poproszę jeszcze Meg z tego odcinka co robiłaś z końcówki, bo wiem, że jeszcze coś się da. ;D DZIĘKUJĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram więszkość ( różnych ) postaci na nk . Świetne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o Evę Kviig Mohn oraz Noorę Amalie Sætre z seialu SKAM.
    Z góry ślicznie dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy uda mi się cokolwiek zrobić, gdyż nie ma screenów nigdzie na internecie do tego serialu. Może dlatego, że jest Norweski, a z takimi serialami trudno jest. Jedak jeśli się pojawią to postaram się je zrobić :)

      Usuń