27.08.2016

A.Montgomery, B.Kean, B.Greene, C.Oswald, Doctor 10, Dutch, E.Swan, E.Reyes, F.Smoak, H.Marin, H.Wells, H.Granger, J.Simmons, L.Lance, L.Snart, L.Rowe, M.Masters, M.Scofield, N.al Ghul, R.Tyler, R.Dunne, S.Borgens, S.Lance, S.Manning, S.Kyle, S.Hastings, T.Queen, V.Harmon, W.Maximoff, W.Earp, Z.Benson.

Cześć wszystkim! Po tygodniu wróciłam do was z kolejną notką, w której przygotowałam aż 31 postaci, mam nadzieję, że każdy coś dla siebie znajdzie. Mam nadzieję, że udało mi się wykonać wszystkie zamówienia, jeśli kogoś pominęłam to bardzo przepraszam. Co się tyczy Toma Cavanagh, to niestety muszę powiadomić, że nie robię iconek aktorów, tak samo jak i par. Proszę zapamiętać na przyszłość! Chciałam również powiadomić, że notka może nie być genialna, ponieważ jestem chora i nie za bardzo miałam siłę się przyłożyć do tego jak zawsze, za co z góry przepraszam.
A w dzisiejszej notce zobaczycie: Aria Montgomery, Barbara Kean, Beth Greene, Clara Oswald, Doctor 10, Dutch, Emma Swan, Erica Reyes, Felicity Smoak, Hanna Marin, Harrison Wells, Hermione Granger, Jemma Simmons, Laurel Lance, Leonard Snart, Lissa Rowe, Meg Masters, Michael Scofield, Nyssa al Ghul, Rose Tyler, Rosie Dunne, Samantha Borgens, Sara Lance, Sarah Manning, Selina Kyle, Spencer Hastings, Thea Queen, Violet Harmon, Wanda Maximoff, Wynonna Earp, Zoe Benson.



A.Montgomery

















B.Kean

















B.Greene

















C.Oswald
























Doctor 10

















Dutch




















E.Swan



















E.Reyes

















F.Smoak


















H.Marin

















H.Wells

















H.Granger


















J.Simmons

















L.Lance

















L.Snart

















L.Rowe

















M.Masters



























M.Scofield

















N. al Ghul

















R.Tyler

















R.Dunne

















S.Borgens

















S.Lance


















S.Manning

















S.Kyle






















S.Hastings

















T.Queen

















V.Harmon

















W.Maximoff

















W.Earp

















Z.Benson


















BIERZESZ=PISZESZ.

19 komentarzy:

  1. O BOŻE ŚWIĘTY. Tyle tego pobrałam, że chyba jeszcze nigdy tyle nie pobrałam. Jeeej piękne, cudowne, już Ci ołtarz buduję! Już nie będę pisać kogo tam pobrałam bo jestem za leniwa na to. Złożę zamówienię, bo pięknie zrobisz, ja tak nie umiem. ;< A więc poproszę:
    Unicorna mojego z jej życiowym partnerem. Nie no nie będę wredna. Meg i Castiela, albo samą nią z 10 odcinka 6 sezonu 10 odcinka bo tam jest jej dużo.
    Bonnie z Doctora who z 09.07 czy 09.06 (nie wiem gdzie ona tam była ale na pewno w 7 odcinku) tak precyzyjnie aby było ci łatwiej.
    Ach będę musiała zrobić porządek w galerii znowu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne! Biorę bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne parace, jak zawsze :) Dziekuje za wykonanie zamówienia i ponownie zamawiam tych 3 panów, czyli 10-tego Doktora, Michaela Scofielda oraz Leonarda Snarta. Z góry dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę Emmę i Lily. :3 I jeśli można, to poprosiłabym o Nancy Wheeler z Stranger Things. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwh kolejna śliczna notka! Aż mi się humor poprawił (choć znowu przez głupie wakacje nie jestem first- buu huu :c). A więc, jak zawsze, cudowne ikonki, ale to jest już wiadome XD
    Pobieram masę, aż mi się nie chce nawet wypisywać. W każdym razie- bardzo dużo. A zamawiam standardowo moją Golden Czwórkę czyli Rose Tyler, Sarę Lance, Clarę Oswald oraz Felicity Smoak.
    I jakbyś jeszcze mogła strzelić trochę Hermiony z Deathly Hallows to byłabym mega wdzięczna <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zamówić Laurel Lance, Theę Queen oraz Jemmę Simmons i Dutch.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram wszystko i proszę o Harrisona Wellsa ale od 2 Sezonu oraz Tom Cavanagh oraz Czarownice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samegogo Harrisona Wellsa i Czarownice ale pojedyńczo .

      Usuń
    2. Mogę się jeszcze dopytać o coś? Nie wiem co rozumiesz przez słowo czarownica. Więc nie za bardzo wiem kogo zrobić.

      Usuń
  8. Dziękuje za wykonanie mojego zamówienia. Iconki są bardzo piękne ;) Chciałabym ponownie zamówić Lily Collins z filmu "Love, Rosie" i tym razem również z filmu "The english teacher". ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram wiele ikon, prześliczne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram Sarę Manning. W następnej notce poproszę o więcej ikonek tej postaci

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę o Leo Fitza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W kolejnej notce poproszę o Spencer Hastings, Hannę Marin, Arie Montgomery, Alison DiLaurentis, Emily Fields oraz Elenę Gilbert i Caroline Forbes. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o Katniss Everdeen z 1 części THG oraz Primrose Everdeen z Mockingjay.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosiłabym Isabellę Swan z Twilight oraz Roselie Cullen z Breaking Dawn part 1.

    OdpowiedzUsuń
  15. wzięłam Lisę

    OdpowiedzUsuń