23.05.2015

A.DiLaurentis, A.Montgomery, B.Waldorf, C.Stevens, C.o.Valois, D.Targaryen, E.Gilbert, E.Fields, F.Smoak, H.Marin, J.Barnes, L.Greer, L.Kenna, L.Lola, L.Lance, M.Tate, M.Vanderwaal, O.Pryce, P.Eleanor, S.Hastings, S.Stilinski, T.Queen.

Cześć !
Przepraszam was, że mnie nie było taki długi czas, ale miałam naprawdę dużo nauki i zajęć dodatkowych przed maturą. Teraz kiedy je już skończyłam i zaczęły się dla mnie wakacje, nareszcie mogę znowu aktywować bloga, z czego się bardzo cieszę. Mam nadzieję, że będzie on działał tak samo świetnie jak przed moim paromiesięcznym zniknięciem.
W dzisiejszej notce zobaczycie: Alison DiLaurentis, Aria Montgomery, Blaire Waldorf, Bonnie Bennett, Carter Stevens, Claude of Valois, Daenerys Targeryen, Elena Gilbert, Emily Fields, Felicity Smoak, Hanna Marin, Juliette Barnes, Lady Greer, Lady Kenna, Lady Lola, Malia Tate, Mona Vanderwaal, Ophelia Pryce, Princess Eleanor, Spencer Hastings, Stiles Stilinski i Thea Queen.
Serdecznie was zapraszam do komentowania, zamawiania i oczywiście pobierania ! :D



A.DiLaurentis




























A.Montgomery



















B.Waldorf


























B.Bennett
































C.Stevens















































Claude of Valois



























D.Targaryen



















E.Gilbert
















































E.Fields






















F.Smoak




















































H.Marin



























J.Barnes



























Lady Greer




























Lady Kenna
























Lady Lola
























L.Lance



























M.Tate


































M.Vanderwaal

























O.Pryce






























Princess Eleanor












































S.Hastings
















S.Stilinski




























T.Queen


































BIERZESZ=PISZESZ.

14 komentarzy:

  1. Biorę kilka Juliette i poproszę o Skye z Agents od Shield oraz Hayley z The Originals :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym zamówić Charlotte Grayson z Revenge oraz Liv Moore z iZombie jeśli można :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam kilka i chcę zamówić więcej Eleny i Thei Queen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam. Dałoby się zrobić Clarke z the 100 ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę: Rebekah Mikaelson, Carter Stevens (sezon 2), Lindy Sampson, Callie Foster. + Pobrałam trochę z tej notki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzięłam masę iconek z Eleną ;*
    Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę i to sporo. *.* Jak zwykle świetne, bardzo się cieszę, że wróciłaś. ♥
    Jeśli to nie problem, to chciałabym złożyć nietypowe zamówienie, a mianowicie proszę o damską wersję Lokiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę Kennę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiam Liv Moore z serialu iZombie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę Panienkę Queen (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam Elenę i Theę :3

    OdpowiedzUsuń