24.06.2015

C.Foster, C.Stevens, C.Grayson, C.Griffin, E.Gilbert, F.Smoak, H.Marshall, K.Everdeen, L.Sampson, L.Moore, Loki Girl, M.Stuart, M.Hall, R.Mikaelson, Skye, T.Queen.

Cześć !
Po paru tygodniach, przygotowałam dla was kolejną notkę. Przepraszam, że tak długo musieliście czekać, ale po prostu miałam wielkiego lenia. Postaram się od teraz dodawać je znacznie częściej.
Nie chcąc przeciągać już dłużej, tak więc w dzisiejszej notce zobaczycie: Callie Foster, Carter Stevens, Charlotte Grayson, Clarke Griffin, Elena Gilbert, Felicity Smoak, Hayley Marshall, Katniss Everdeen, Lindy Sampson, Liv Moore, Loki Girl, Mary Stuart, Mia Hall, Rebekah Mikaelson, Skye i Thea Queen. Serdecznie zapraszam do pobierania, zamawiania i oczywiście komentowania ! ;)




 C.Foster


























 C.Stevens
























 C.Grayson































 C.Griffin





















 E.Gilbert

























 F.Smoak










































 H.Marshall



























 K.Everdeen

























 L.Sampson


























 L.Moore































 Loki Girl





















 M.Stuart




































 M.Hall






















 R.Mikaelson





























 Skye



























 T.Queen























BIERZESZ=PISZESZ.

Zapraszam was także na mojego tumblra, gdzie dodaję trochę większe zdjęcie (jednak nadal przerabiane przez mnie). KLIK.

28 komentarzy:

  1. Pobieram z Liv.:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie znalazłam tutaj nic dla siebie. Ale chciałabym zamówić Allison Argent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misia dziękuję za Felę - Tila <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyydwie Ruby z spn poproszę.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nakradłam... sporo. xD Tym razem poproszę o Stahmę Tarr (lub jakieś inne castithanki) oraz Kenyę Rosewater z Defiance. Chodzi mi o dwa różne zamówienia, żeby nie było, że chcę je razem na jednych ikonkach. Z góry dziękuję. ;)
    Twoje prace są jak zawsze świetne. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram Liv, Elenę, Felicity,

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam! Charlotte Greyson prawie wszystkie i kilka z Liv i Mią Hall, chciałabym zamówić trochę Charlotte jeszcze z najnowszych odcinków Revenge oraz Lyndsy Fonsecę z Nikkity jako Alex Udinov :D Dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam Gilbert, Sampson, Queen i Hall.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłam Skye i Theę (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli można to poprosiłabym o ikonki z Sarą Lance z serialu "Arrow".

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę Laurel Castillo oraz Eve Baird :) -Olga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamawiam Abaddon z serialu "Supernatural"

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę kilka z Rebekhą, Eleną, Katniss, Mią, Theą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poproszę Sammy'ego z 'Supernatural' (;

    OdpowiedzUsuń
  15. Poproszę o Margot Robbie, najlepiej z filmu "Suicide Squad". Jeśli jednak będzie to jakikolwiek kłopot, zadowolę się również samą Margot (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobieram Lindy.

    PS Śliczne ikony!

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę Dobrev w różnych postaciach, nawet z inny notek.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosiłabym w następnej notce Lydię Martin.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pobieram Mię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę Skye, my darling <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę Skye i trochę Justcie c:

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobieram Pannę Marshall :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pobieram kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wzięłam Sampson.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podkradłam Mary. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzięłam Hayley.

    OdpowiedzUsuń