16.04.2016

A.Elessedil, Catania, C.Oswald, Eretria, F.Smoak, R.Reyes, R.Tyler, Ruby, Ursula.

Cześć Wszystkim !!! Na początku chciałam przeprosić, że tak długo nie dodawałam nowej notki. Cóż, lenistwo. Myślę, że od czasu do czasu każdego to dotyka. W dzisiejszej notce przygotowałam dla was 9 postaci: Amberle Elessedil, Catania, Clara Oswald, Eretria, Felicity Smoak, Raven Reyes, Rose Tyler, Ruby i Ursula. Niestety nie udało mi się wykonać Uriel, nie mogłam znaleźć dobrej jakości screenów, ale będę jeszcze szukała, więc jak znajdę to powinnam ją dodać. To chyba na tyle.
PAMIĘTAJCIE ABY PRZED POBRANIEM OTWORZYĆ W NOWEJ KARCIE !!!
Serdecznie was zapraszam do pobierania, komentowania i co najważniejsze zamawiania, bo gdyby nie wy, ten blog by nie istniał.


 A.Elessedil






























 Catania























 C.Oswald












































 Eretria



























 F.Smoak
































 R.Reyes































 R.Tyler





























 Ruby

































Ursula





















 BIERZESZ=PISZESZ.

7 komentarzy:

  1. Biorę od groma. *.* PIĘKNE CI WYSZŁY. ♥
    Bardzo poproszę o Daisy Johnson z Agents of S.H.I.E.L.D. oraz o Urial z Dominion. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMOMOM ♥ Aż sobie Clarę wzięłam, ale już wiesz. PIĘKNE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prace, pobieram sporo C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ikonki! <3 Niestety nic dla siebie nie znalazłam, ale nic straconego! Zamawiam Riley Blue z Sense8 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje ikonki >>>> życie! Sa prześliczne! Kradnę Clare, Felcie i Rose, ale pewnie sie domyślasz XD :D
    No i jakbyś w następnej notce tez gdzies wcisnęła te cudne Trio lub chociaż jego cześć- to bym ci była nad życie wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ikonki! Zamawiam piękną Skye aka Daisy Johnson! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie! pobieram tej 1 pani i jeszcze kilka poszczególnyc ;d chcę zamówić Clary Fray z serialu Shadowhunters, Supergirl i Liv Moore z serialu iZombie ;D

    OdpowiedzUsuń