25.04.2016

C.Decker, C.Oswald, C.Fray, D.Johnson, E.Gilbert, F.Smok, I.Lightwood, K.Denvers, K.Pierce, L.Moore, Mazikeen, R.Blue, R.Tyler, Uriel.

Cześć !! Witam wszystkich z powrotem po tygodniu. Stęskniliście się ? No ja mam taką nadzieję. Dzisiaj przygotowałam dla was 14 postaci. Niewątpliwie włożyłam wiele wysiłku w tą notkę, ale mam nadzieję że nie wyszła najgorzej. Przypominam: PRZED POBRANIEM ICONKI, OTWÓRZ JĄ W NOWEK KARCIE !!!!! A dzisiaj zobaczycie: Chloe Decker, Clara Oswald, Clary Fray, Daisy Johnson, Elena Gilbert, Felicity Smoak, Isabelle Lightwood, Kara Denvers, Katherine Pierce, Liv Moore, Mazikeen, Raily Blue, Rose Tyler, Uriel.
Śmiało pobierajcie, komentujcie i oczywiście zamawiajcie ! :)



C.Decker




























C.Oswald































C.Fray

























D.Johnson



























E.Gilbert
























F.Smoak


























I.Lightwood































K.Denvers


























K.Pierce























L.Moore































Mazikeen





























R.Blue






























R.Tyler






























Uriel
























BIERZESZ=PISZESZ.

15 komentarzy:

  1. Hej, hej! Cudne ikonki, ale to juz pewnie wiesz <3 Powiem tylko, ze je kocham całym serduszkiem, bo sa naprawdę najpiękniejsze evah <3
    No i (jak jeszcze nie masz mnie dość za to) jakbyś w następnej notce tez uwzględniła moje kochane trio aka Clara, Rose i Felicity lub chociaż jedna z nich... To bym cie kochała jeszcze bardziej niż teraz. O ile tak sie da XD
    Aha i moze jeszcze Maze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nakradłam od groma, ale i tak zaraz się o tym przekonasz... Hyhyhyhy. WSZYSTKIE IKONKI SĄ PERFEKCYJNE, JAK ZAWSZE Z RESZTĄ. ♡o♡ Zamówię pewnie coś, ale to wiesz... na dniach. Teraz nie mam pomysłu. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ikonki! <3 Nakradłam Daisy oraz Riley! I proszę o więcej ikonek z Panną Blue :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie misia serio w ogóle bajecznie. Niektóre na pewno trudno było przywrócić do normalnej jasności, ale Ci sie udało jak widzę.... przepięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ikony. Poprosiłabym o Carol Peletier z serialu The Walking Dead. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Pobrałam kilka ikonek Mazikeen! Poproszę więcej i dodatkowo Ashley Benson! ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ikonki! Pobrałam Daisy i trochę Izzy oraz Clary!
    Poproszę więcej Daisy! <3 I mam taką nietypową prośbę- czy byłabyś w stanie zrobić kilka ikonek z Rihanną, np. z teledysku do Needed Me, Kiss is Better, Work albo BBHMM?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem WIEEEEELKĄ fanką twojej pracy :> Dziś pobieram Uriel, Clary i Daisy oraz dwie ikonki z panną Smoak.
    Czy mogłabym w następnej notce prosić o Jemmę Simmons oraz Amy Raudenfeld? Oraz więcej Skye, najlepiej ze starszych sezonów? :<.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam Izzy. Świetna robota. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej nie jest jeszcze za późno, żeby o coś poprosić?
    Bo tak właśnie obejrzałam nowy odcinek The 100... I czy może mogłabyś, prócz mojego kochanego trio zrobić jeszcze pana Marcusa Kane'a??
    Tak baaaaardzo, baaaardzo ładnie proszę? <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę Prince`a ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę Octavię Blake :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Może by tak Blair Waldorf i Chanel Oberlin w następnej notce ?

    OdpowiedzUsuń
  14. albo już pobrałam Clary więc chciałabym tylko Kristen i Kristen i Camerona, wybacz nie zauważyłam w poprzedniej notce xD

    OdpowiedzUsuń