6.05.2016

A.Udinov, A.Argent, A.Raudenfeld, B.Waldorf, C.Peletier, C.Oberlin, C.Oswald, D.Johnson, F.Smoak, G.Stacy, H.Marin, I.Lightwood, J.Simmons, Luna, M.Kane, Mazikeen, O.Blake, Rihanna, R.Blue, R.Tyler

Cześć wszystkim ! Wybaczcie, że notka znowu jest po prawie dwóch tygodniach - jednak miałam do zrobienia AŻ 20 POSTACI !!! Trochę czasu mi to zajęło, ale w końcu udało mi się dobrnąć do końca. Niestety nie udało mi się zrobić Prince'a, bo nie mogłam nigdzie znaleźć screenów. Niektóre iconki mogą być gorszej jakości, wszystkiemu winne są screeny. Jednak mam nadzieję, że notka nie jest najgorsza. Aby nie przedłużać, PAMIĘTAJCIE ABY OTWIERAĆ ICONKI W NOWEJ KARCIE !! A w dzisiejszej notce zobaczycie: Alexandra Udinov, Allison Argent, Amy Raudenfeld, Blair Waldorf, Carol Peletier, Chanel Oberlin, Clara Oswald, Daisy Johnson, Felicity Smoak, Gwen Stacy, Hanna Marin, Isabelle Lightwood, Jemma Simmons, Luna, Marcus Kane, Mazikeen, Octavia Blake, Rihanna, Riley Blue, Rose Tyler.
Serdecznie zapraszam do pobierania, komentowania i oczywiście zamawiania :D



 A.Udinov


































 A.Argent





































 A.Raudenfeld






























 B.Waldorf





























 C.Peletier



























 C.Oberlin

























 C.Oswald

































 D.Johnson
































 F.Smoak






























 G.Stacy
































 H.Marin
































 I.Lightwood





































 J.Simmons




























 Luna














M.Kane































 Mazikeen.






























 O.Blake





























Rihanna.


























R.Blue























R.Tyler






















BIERZESZ=PISZESZ.

21 komentarzy:

  1. świetna praca :)
    Prosiłabym o Ashley Greene w długich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bierem jak zwykle od groma. xD Z resztą zaraz się o tym przekonasz. <3 Tu powinien być taki "big friendly button" z napisem: pobierz wszystko z dzisiejszej notki. xD
    Może lepiej złożę zamówienie tutaj, od razu, bo ostatnio tak się zaje.bałam w akcji, że nie zamówiłam. ;_;
    No więc tak, kochanie. Poproszę o Dutch (Yalena Yardeen) z serialu Killjoys oraz o jedną (albo die lub nawet wszystkie, jeśli będziesz miała czas, chęci i wogle xD) z tych pań: Alice Quinn, Julia Wicker, Margo Hanson z serialu The Magicians. :>

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE! <3
    Biorę Alex, Izzy i Allie.
    Wiesz, kto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram Daisy i Riley <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę bardzo dużo, proszę o więcej Daisy, Blair oraz Caroline Forbes i Mary Stuart.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG TO RIH! <3
    Ikonki jak zwykle cudowne, znowu mam ich od groma (aż sprawdziłam, 108 pobrałam XD). Już nawet nie chce mi się wyliczać, kogo tam ukradłam, bo pewnie sama się przekonasz :D
    Wiesz, jak nadal ci się nie znudziło... to tak fajnie by było, żebyś zrobiła Clarę, Rose i Felcię po raz x-setny <3 Choć... kocham jeszcze Maze, więc taki trochę jej też bym mogła poprosić. Ale moje Trio przede wszystkim :c
    I DZIĘKUJĘ ZA PANA KANE'A! Nie dodam na nk, ale mam na milion zmian tapet w fonie i na kompie, THAAAANKS, U R AWESOME!
    Ach i może... jak nie masz dość, to troszkę Ryśki? Wiesz, zawsze mogę ci porobić skriny, bo to tylko umiem. Jak przychodzi do obrabiania, to jestem ciota ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę Elenę Gilbert, Caroline Forbes i Katherine Pierce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę o większą dawkę Skye! Najlepiej z pierwszego i drugiego sezonu :D <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawde bajeczne ikonki... zakochałam się wręcz. Oczywiście wzięłam sobie trochę Claruni bo ona tak bardzo. Mamy chyba taki sam gust najwidoczniej jeśli chodzi o szukanie ujęć.
    W ogóle nie wiem co mam napisać, śliczne są normalnie, nie napiszę, że robisz postępy, ale mam wrażenie że zmieniłaś coś wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, nic nie zmieniłam takiego ! :D No może robię mniej pomarańczowe, niż te co robiłam hoy dawno temu :D

      Usuń
  10. Chciałabym zamówić Kristen Clark z serialu Stitchers oraz Kristen i Camerona razem z tego serialu :D
    Oraz Clary Fray z Shadowhunters jeśli można ^^
    Dziękuję! ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności. <3
    Biorę Izzy i Alex.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli jest tak możliwość, to poprosiłabym o Daisy Johnson z 18 i 19 odcinka 3 sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne ikonki. ;*
    Zamawiam z Camille O'Connell z serialu The Originals. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne! Jakbyś mogła zrobić Wandę Maximoff i Nataszę Romanoff, to bym była ogromnie wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne iconki.
    Poproszę Laurel Lance oraz Nataszę Romanovą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och i jeszcze może Daisy z ostatnich odcinków? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za Blair oraz proszę o więcej. Może gdybyś miała czas to poproszę Spencer Hastings :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny z PLL.

    OdpowiedzUsuń
  20. Może zrobisz Daisy z finału AOS? Albo ogólne tych najnowszych 4 odcinków?

    OdpowiedzUsuń