21.05.2016

A.Clarke, A.Montgomery, A.Green, B.Waldorf, C.Snow, C.O'Connell, C.Forbes, C.Oswald, C.Fray, D.Johnson, Dutch, E.Gilbert, E.Fields, F.Smoak, H.Marin, I.Lightwood, J.Simmons, K.Pierce, K.Clark, L.Lance, M.Stuart, Mazikeen, N.Romanoff, R.Tyler, S.Hastings, W.Maximoff.

Moi drodzy, zanim przejdziemy do notki, przed wami małe ogłoszenie parafialne. Jak już wiecie, albo nie.. Notki będę dodawała na przemian z Edzią. To znaczy, że notka będzie co drugi tydzień. Czemu ? Wy na tym skorzystacie, mając co tydzień coś nowego, jak i my. Mamy bardzo dużo pracy do zrobienia i po prostu tydzień nie wystarcza. W dzisiejszej notce mam dla was aż 26 postaci. Dużo, nie ? Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. A dzisiaj zobaczycie: Amanda Clarke, Aria Montgomery, Ashley Green, Blair Waldorf, Caitlin Snow, Camille O'Connell, Caroline Forbes, Clara Oswald, Clary Fray, Daisy Johnson, Dutch, Elena Gilbert, Emily Fields, Felicity Smoak, Hanna Marin, Isabelle Lightwood, Jemma Simmons, Katherine Pierce, Kirsten Clark, Laurel Lance, Mary Stuart, Mazikeen, Natasha Romanoff, Rose Tyler, Spencer Hasting i Wanda Maximoff.
PAMIĘTAJCIE ABY PRZED POBRANIEM OTWORZYĆ ICONKĘ W NOWEJ KARCIE !!


 A.Clarke
 




















 A.Montgomery



















 A.Green



















 B.Waldorf




















C.Snow


















 C.O'Connell




















 C.Forbes


















C.Oswald
























 C.Fray

















 D.Johnson
























Dutch.























 E.Gilbert


















 E.Fields























F.Smoak





















 H.Marin





















 I.Lightwood






















 J.Simmons
























 K.Pierce























 K.Clark




















 L.Lance
 



















 M.Stuart






















Mazikeen.






















 N.Romanoff



















 R.Tyler





















 S.Hastings





















 W.Maximoff

















  
BIERZESZ=PISZESZ.


18 komentarzy:

  1. Pobieram Daisy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już wiesz, ikonki są śliczne, kocham je całym serduszkiem i kradnę sobie od groma i trochę. Czyli wiesz, LIKE ALWAYS <3
    A tak w następnej notce (na którą muszę czekać aż 3 tygodnie, buuuu :c) to zamawiam moją wielką piątkę. Tak, jestem tak niezdecydowana, że musiałam powiększyć trio o jeszcze 2 osoby. Soo, poprosze Felicity, Clarę, Maze, Izzy oraz Rose. Ach i może jeszcze Daisy z tego pięknego finału sezonu 3, który to złamał nam serducha? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie 3 tygodnie ? Cukiereczku, będziesz musiała czekać tylko 2 :* Aż tak nie zamierzam was katować z czekaniem. A co do Daisy, to jasne.. Ale na tą chwilę nie ma screenów do ostatnich 4 odcinków, buuu :C Ale może na dniach wszystko się zmieni :)

      Usuń
    2. Jeju, faktycznie, napisałam 3 a myślałam 2. Tak się dzieję, kiedy komentuję posty o wpół do drugiej nad ranem. Nevah again <3 Powinny już wlecieć noooo, halo ludzie od skrinów, zabierać się do roboty c:

      Usuń
    3. haha, cała ty :** A wiesz co, są nadal tylko do 18 odcinka i na tym się kończy. Widziałam też gdzieś na innej stronce, ale nie podoba mi się jakość, so..

      Usuń
  3. Download Complete. 17 from 26 characters have been obtained. XD

    Ehm. Wyraziłam już swój zachwyt, ale nie byłabym sobą, gdybym nie powtórzyła się na blodu, sweetie! ;3
    Twoje WSPANIAŁE, CUDOWNE, I D E A L N E ikonki są właśnie wgrywane na mój skromny profil (ale Ty zapewne już o tym wiesz xD). ♥
    ;***
    Biedroneczko kochana, zrób mi jeszcze troszku mojej Dutch. *.* Tak łaaadnie proszę. <3 Nic to, te dwa tygodnie. Wytrzymam. ;3
    Iiiiiiiii może jeszcze jakąś ładną panią z Dark Matter, skoro wychodzi niedługo 2 sezon? ;> To ja poproszę o "Dwójkę" aka Portia Lin. O ile są screeny z Dark Matter. ;O "Piątkę" tzn. Das też możesz zrobić. To ta z morskimi włosami, w mojej galerii ogarnij. xD No. Ten. To ja już może na razie wyjdę. xD

    / I ♥ you, sweetie! \

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wykonanie zamówienia, świetne są i pobieram dużo (:

    OdpowiedzUsuń
  5. pobieram aż nadto xD I Amandę, Clary, Kristen, Wandę no i kilka innych xD Świetne iconsy! chciałam zamówić Kirsten&Cameron ze Stitchers i Wendy Darling z Petera Pana z 2003 roku z filmu :D
    Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram kilka z O'Connell :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ikonki c:
    Chciałabym zamówić Laurel i Sarę Lance oraz Theę i Felicity z Arrowa, Octavię z 100 i Malię z Teen Wolfa.

    OdpowiedzUsuń
  8. witam, wpadłem no i podoba mi się to co widzę. mogę prosić Lucifera Morningstara z serialu Lucifer, Alex'a Pettyfera z filmu Tormented oraz I am number 4, Jonasa z "Dawcy Pamięci" oraz Newt'a z The Maze runner? Wiem że dużo, ale mam nadzieję że uda wam się zrezlizować moje zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  9. chce zamówić Bellarke z najnowszego sezonu The 100 głównie ale może być też wcześniejsze, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę clary :D

    OdpowiedzUsuń
  11. SZWAGIERKO ♥ (Przyzwyczaj się do tego, bo od teraz tak będę Ciebie nazywać.) IKONKI SĄ EPICKIE- JAK ZWYKLE. Ot co! Chyba nie muszę Ci tego mówić, ale powiem, że ponownie sie spisałaś a ja jestem małpą, bo pisze dopiero teraz. Pobrałam sobie piękną Kirsten i poprosiłabym o więcej, ale nie zrobię tego, bo na pewno masz mnóstwo pracy i nie będziesz się męczyła jeszcze 4me. ;o W każdym bądź razie jest ślicznie i w ogóle. Czekam na kolejną notkę... Pi Pi Pi, to już w sobotę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero odkryłem twój blog, ale robisz piękne ikonki!
    Bardzo bym poprosił, żeby w następnym wpisie pojawił się Richard Hammond (Top Gear), oczywiście, jeśli byś mogła i jeśli robisz też panów, choć widziałem, że czasem robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie proszę o Emily Rudd c:

    OdpowiedzUsuń