19.08.2016

A.Montgomery, B.Kean, B.Greene, C.Oswald, D.Prince, Doctor 10, Dutch, E.Fields, E.Swan, E.Reyes, F.Smoak, FitzSimmons, H.Marin, H.Reeves, H.Granger, J.Simmons, L.Lance, L.Snart, L.Sampson, M.Robbie, M.Scofield, Nikita, R.Tyler, S.Lance, S.Kyle, S.Hastings, S.Kaysen, Taylor, T.Queen, W.Earp

Cześć kochani! Nie wiem jak to się stało, ale udało mi się przygotować kolejną notkę w tydzień. Nie byłoby to nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że mam dla was aż 30 postaci. Więc będziecie mieli w czym przebierać. Co więcej? Może kolejną też uda mi się zrobić w tydzień. Kto wie... Czasem potrafię zaskoczyć. W tym tygodniu udało mi się przygotować wszystkie zamówienia, chyba. Mam nadzieję, że nikogo nie przeoczyłam, a jeśli tak to piszcie mi szybko! Jeśli przeczytaliście regulamin, to zapewne wiecie, że nie przerabiam par oraz aktorek/ów (chyba, że z filmów i seriali), dzisiaj jednak byłam na tyle dobra i przymknęłam na to oko.
Aby już dłużej nie przeciągać, poniżej macie listę postaci znajdujących się w notce: Aria Montgomery, Barbara Kean, Beth Greene, Clara Oswald, Diana Prince, Doctor 10, Dutch, Emily Fields, Emma Swan, Erica Reyes, Felicity Smoak, FitzSimmons, Hanna Marin, Henley Reeves, Hermiona Granger, Jemma Simmons, Laurel Lance, Leonard Snart, Lindy Sampson, Margot Robbie, Michael Scofield, Nikita, Rose Tyler, Sara Lance, Selina Kyle, Spencer Hastings, Susanna Kaysen, Taylor, Thea Queen, Wynonna Earp.
Miłego pobierania!


A.Montgomery

















 B.Kean
 



















B.Greene



















 C.Oswald

















 D.Prince


















 Doctor 10

















 Dutch

















 E.Fields


















 E.Swan
 
















 E.Reyes

















 F.Smoak


















 FitzSimmons






















 H.Marin

















 H.Reeves




















 H.Granger
 
















 J.Simmons
 



















 L.Lance

















 L.Snart

















L.Sampson


















 M.Robbie

















 M.Scofield

















 Nikita.

















 R.Tyler
















 S.Lance


















 S.Kyle



















 S.Hastings

















 S.Kaysen

















 Taylor


















 T.Queen

















 W.Earp
















BIERZESZ=PISZESZ.

17 komentarzy:

  1. Chyba nigdy nie pobrałam tyle zdjęć ile dzisiaj. Yaay, cudownie, zrobiłaś dobrą robotę. Wszystkie ikonki są przecudowne, jak zwykle zresztą.
    Nie muszę nikogo zamawiać, bo na pewno znajdę coś dla siebie w następnej notce, nie chcę Ci dokładać pracy.
    Jestem taka cudowna, że nie wiem co mam napisać, jestem pod ogromnym wrażeniem. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram. Proszę w kolejnej notce Sarę Lance i Laurel Lance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam z tej i idę popatrzeć na wcześniejsze notki, więc prawdopodobnie też coś wezmę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram Laurel Lance. W następnej notce poproszę o Lily Collins z filmów: "Love, Rosie" i "Stuck in love". Z góry dziękuje (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o Tom Cavanagh i Harrison Wells

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram panie z PLL, bardzo dziękuję za wykonanie i w kolejnej notce proszę Hannę Marin oraz Arię Montgomery.

    OdpowiedzUsuń
  7. UGH GŁUPIE WAKACJE, NIE WIDZĘ NOTEK OD RAZU. A G A I N.
    Ale dobra, wracając- ikonki prześliczne, kocham całym serduszkiem, pobieram dużo, like always <3
    A co do zamówienia, to widzę, że ktoś już zamówił Sarcię z Lot, więc tym razem zmieniam mój standardowy zestaw i zamówię sobie Clarę Oswald, Rose Tyler, Felicity Smoak i Hermionę z Heriego. (wow, wielka zmiana... tyle, że prawie nie xd)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram Emily, Clarę i Hermionę. (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram swoje zamówienie (i dziękuję za wykonanie), a przy okazji je ponawiam. Proszę o Michaela Scofielda, Dziesiątego Doktora oraz Leonarda Snarta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram kilka postaci i zamawiam Theę Queen, Laurel Lance oraz Dutch.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne! Biorę sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram dziewczyny z PLL. :*
    A w następnej notce poproszę Hannę, Spancer oraz Taissę Farmiga jako Zoe Benson i Violet Harmon.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę Nikitę z tej i poprzedniej notki, piękne icony! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobrałam baaardzo dużo! Proszę o Jemmę Simmons, Wandę Maximoff i Nyssę al Ghul w następnej notce C:

    OdpowiedzUsuń
  15. Poproszę o Sarę Manning (Beth) z sezonu pierwszego serialu o nazwie Orphan Black

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobieram Theę z tej notki, ale też i poprzednich c:

    OdpowiedzUsuń
  17. wzięłam Sampson

    OdpowiedzUsuń